Pogoji poslovanja podjetja Galgina, Simona Strle s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA

Ime: Galgina, Simona Strle s.p.
Sedež: Zadobrova 77, 3211 Škofja vas
Davčna številka: 50850946, nismo zavezanci za DDV
Matična številka: 7082550000
TRR: SI56 6100 0001 3956 610

Kontaktni podatki: infogalgina@gmail.com

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA

Artikli z imenom Galgina, ki so objavljeni na spletnem mestu www.galgina.si so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Galgina, Simona Strle s.p.

 

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu,
• z gotovino po povzetju ob dostavi,
• plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja (Galgina, Simona Strle s.p., Zadobrova 77, 3211 Škofja vas) po predhodnem dogovoru na infogalgina@gmail.com,
• z nakazilom preko Paypal-a po predhodnem dogovoru na infogalgina@gmail.com.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Plačilo je možno v enkratnem znesku. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

CENE

Cene so izražene v EUR (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Pogodba na daljavo je med ponudnikom in kupcem sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pogodba, ki jo skleneta kupec in ponudnik je trajno shranjena pri podjetju Galgina, Simona Strle s.p., Zadobrova 77, 3211 Škofja vas.

 

POSTOPEK NAKUPA

Kupec in ponudnik komunicirata prek elektronskih sporočil. Dogovorita se o podrobnostih naročila kot so vrsta artikla, velikost artikla, vzorec artikla, količina, način plačila in dostave.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupec ima v roku ene ure po potrjenem naročilu možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov infogalgina@gmail.com z jasnim naslovom sporočila STORNO. Če kupec naročila ne prekliče, gre le to v obdelavo.

Za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko ponudnik kontaktira kupca prek telefona ali elektronske pošte. Ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba za kupca neustrezna, to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpremi in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga od pogodbe oz. nakupa odstopa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec odločitev sporoči ponudniku na infogalgina@gmail.com. Strošek vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe plača kupec. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pošiljke vrnite na naslov: Galgina, Simona Strle s.p., Zadobrova 77, 3211 Škofja vas. Odkupninskih pošiljk ponudnik ne sprejema.

Po zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je bil izdelek narejen po naročilu, natančnih navodilih oz. merah kupca in prilagojen njegovim osebnim potrebam.

 

GARANCIJA KAKOVOSTI

Vsi izdelki Galgina so narejeni z vso skrbnostjo, natančnostjo in iz kvalitetnih materialov. Trudimo se, da vas bomo z našimi izdelki navdušili in zadostili vašim potrebam. Če z našimi izdelki niste zadovoljni oziroma menite, da niso takšni, kot ste pričakovali, vas prosimo, da nam jih pošljete nazaj na naslov Galgina, Simona Strle s.p., Zadobrova 77, 3211 Škofja vas, ponudnik pa vam bo vrnil kupnino. Ob vračilu je nujno navesti razloge za vračilo ter vse podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno vračilo kupnine (kontaktni podatki, TRR račun). Kupec lahko namesto denarja zahteva nov izdelek ali dobropis. V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med dostavo, ga reklamirajte pri dostavljavcu in nas o reklamaciji obvestite na infogalgina@gmail.com.

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik bo blago odposlal v desetih delovnih dneh v kolikor je material, ki je potreben za izdelavo izdelka, na zalogi. Če materiala ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se dogovori o datumu dostave. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje v najkrajšem možnem času. Čas pošiljanja je odvisen od dostavljalca pošiljk (Pošta Slovenije) in nanj ponudnik nima vpliva.

Stroški prvega pošiljanja se prištejejo vrednosti nakupa po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pošta Slovenije v primeru plačila pošiljke po povzetju zaračuna stroške UPN naloga po ceniku Pošte Slovenije, ki niso zajeti v ceno artikla. Pošiljka bo v primeru, da vas ob obisku dostavljavca ne bo doma, čakala na pošti 15 dni, potem bo vrnjena ponudniku. Ob ponovnemu pošiljanju vam bo ponudnik zaračunal vse stroške, povezane z neprevzemom pošiljke. Če se kupec odloči za preklic naročila po tem, ko je bil paket odposlan, le tega prevzame in ga vrne ponudniku. V primeru, da kupec paketa ne prevzame in ga pošta vrne sama, si ponudnik pridržuje pravico zaračunavanja manipulativnih stroškov v višini dejanskih stroškov oz. minimalno 5,00 €.

Dostavo izven Slovenije ponudnik zaračuna po ceniku Pošte Slovenije.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani osebne podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam.

 

KOMUNIKACIJA IN JEZIK

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Pogodbo na daljavo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.

 

MNENJA UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti podjetja, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik mnenja potrošnikov pred dokončno objavo pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za posledice uporabe izdelkov.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije razumeti kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Vsak artikel je unikaten, zato lahko pride do manjših odstopanj v barvi ali vzorcu. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so v lasti podjetja Galgina, Simona Strle s.p. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje je brez vednosti podjetja prepovedano.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova infogalgina@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Vse morebitne spore, ki bi nastali med kupcem in ponudnikom, bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče v Celju.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!