Pomoč

Postopek nakupa

1. Korak: oddaja naročila

Naročila in vprašanja sprejemamo preko elektronske pošte na naslov: [email protected]

Prosimo, da pri naročanju izdelkov navedete vse obvezne podatke, ki jih potrebujemo za naročilo in so zapisani v opisu vsakega izdelka (mednje sodijo tudi natančno izmerjene mere), mi pa vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

  • Če ste naše izdelke že naročali in so še vedno ustreznih dimenzij, potem ob ponovnem naročilu podajanje mer ni obvezno. To nikakor NE velja za odraščajoče mladiče, pri katerih se mere spreminjajo.
  • Če želite, da katere koli podatke ponovno uporabimo iz vašega predhodnega naročila, nas na to ob oddaji naročila opozorite.
  • Če želite individualen nasvet, prosimo, da ob vprašanjih navedete tudi relevantne mere.
  • Najprej zastavite morebitna vprašanja in oblikujte naročilo šele, ko ste prepričani, da je to tisto, kar želite. Obratna pot, kjer najprej oddate naročilo, kasneje pa izrazite vprašanja in dvome, je nezaželena, saj ustvari zmedo in upočasni ter otežuje proces naročanja.

2. Korak: potrditev naročila in plačilo

Z odgovorom na vaše sporočilo bomo potrdili sprejem vašega naročila, ter vas seznanili s končnim zneskom nakupa ter predvidenim dobavnim rokom.

Če je bilo naročilo pomanjkljivo, vas bomo pred potrditvijo prosili, da ga dopolnite. Če naročila iz kakršnega koli razloga ni mogoče izpolniti, se bomo dogovorili za katero izmed drugih možnosti oz. naročilo zavrnili. Šele, ko dorečemo vse podrobnosti, naročilo velja kot sprejeto/potrjeno. V primeru, da pomanjkljivega naročila ne dopolnite, ga ne upoštevamo.

Ko naročilo potrdimo, ga vpišemo v čakalno vrsto in vam pošljemo potrdilo o naročilu oz. predračun.

Za domača naročila sprejemamo:

  • plačila po predračunu (nakazilo na bančni ali PayPal račun),
  • plačila po povzetju.

Za naročila iz tujine sprejemamo:

  • plačila po predračunu (nakazilo na bančni ali PayPal račun).

Pri izbiri plačila po predračunu, boste preko elektronske pošte prejeli predračun s potrebnimi podatki za plačilo. Če ste izbrali plačilo preko PayPala vam bomo poslali tudi ustrezen nalog za plačilo z izbrano metodo. Preko e-pošte vas bomo obvestili o prejemu plačila. Material in termin za izdelavo sta za vaše naročilo naročilo rezervirana le do zapadlosti predračuna. V primeru, da predračuna ne poravnate do roka zapadlosti, bo naročilo samodejno preklicano in obenem izločeno iz čakalne vrste.

Naročilo lahko preko elektronske pošte prekličete v roku 24 ur po prejemu potrdila o naročilu oz. predračuna.

3. Korak: izdelava in odprema naročila

Vsako naročilo izdelamo individualno, zato ta proces traja nekaj časa, odvisen je predvsem od zasedenosti z naročili ter njihove zahtevnosti. Naročila izpolnjujemo po vrstnem redu oddaje/sprejema, preskakovanje vrste ni mogoče.

Ko naročilo odpošljemo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte, v obvestilu prejmete tudi številko pošiljke. Za potrebe dostave potrebujemo ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, državo prejemnika, v nekaterih primerih pa tudi naslov e-pošte ter telefonsko številko.

Vsa naročila odpošljemo preko Pošte Slovenije, v tujino pa po dogovoru tudi preko DHL. Naročila vedno odpremimo skupaj z računom.

V primeru kakršnih koli težav ali vprašanj glede naročila, izdelkov ali dostavo, se prosim čimprej obrnite na nas preko e-pošte na naslov [email protected]