Pomoč

Postopek nakupa

1. Korak: oddaja naročila

Naročila in vprašanja sprejemamo preko elektronske pošte na naslov: [email protected].

Prosimo, da ob oddaji naročila navedete vse obvezne podatke, ki so zapisani v opisu vsakega izdelka (mednje sodijo tudi natančno izmerjene mere), mi pa vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

  • Če ste naše izdelke že naročali in so še vedno ustreznih dimenzij, potem ob ponovnem naročilu podajanje mer ni obvezno. To nikakor NE velja za odraščajoče mladiče, pri katerih se mere spreminjajo.
  • Če želite, da katere koli podatke ponovno uporabimo iz vašega predhodnega naročila, nas na to ob oddaji naročila opozorite.
  • Če želite individualen nasvet, prosimo, da ob vprašanjih navedete tudi relevantne mere.
  • Če imate kakršnokoli vprašanje ali dvom, je najbolje, da jih razrešimo še preden oblikujete naročilo.

2. Korak: pregled in potrditev naročila

Z odgovorom na vaše sporočilo bomo potrdili sprejem vašega naročila, ter vas seznanili s končnim zneskom nakupa ter predvidenim dobavnim rokom. Če odgovora na svoje sporočilo ne vidite oz. ga niste prejeli v roku enega delovnega dne, prosimo preverite poštni predal z vsiljeno pošto.

Če je bilo naročilo pomanjkljivo, vas bomo pred potrditvijo prosili, da ga dopolnite. Če naročila iz kakršnega koli razloga ni mogoče izpolniti, se bomo dogovorili za katero izmed drugih možnosti oz. naročilo zavrnili. Naročilo velja kot sprejeto in potrjeno šele po prejemu in pregledu vseh obveznih podatkov ter po izdaji predračuna, takrat ga tudi vpišemo v čakalno vrsto. V primeru, da pomanjkljivega naročila ne dopolnite, ga ne upoštevamo.

3. Korak: plačilo

Za domača naročila in naročila iz tujine sprejemamo plačila po predračunu (nakazilo na bančni ali PayPal račun).

Preko elektronske pošte boste prejeli predračun s potrebnimi podatki za plačilo. Če ste izbrali plačilo preko PayPala vam bomo poslali tudi ustrezen nalog za plačilo z izbrano metodo. Preko e-pošte vas bomo obvestili o prejemu plačila. Material in termin za izdelavo sta za vaše naročilo rezervirana le do zapadlosti predračuna. V primeru, da predračuna ne poravnate do roka zapadlosti, bo naročilo samodejno preklicano in obenem izločeno iz čakalne vrste.

Po potrditvi naročila, lahko le tega prekličete preko elektronske pošte do izteka veljavnosti predračuna.

4. Korak: izdelava

Vsako naročilo izdelamo individualno, zato ta proces traja nekaj časa, odvisen je predvsem od zasedenosti z naročili ter njihove zahtevnosti. Naročila izpolnjujemo po vrstnem redu oddaje/sprejema, preskakovanje vrste ni mogoče.

5. Korak: odprema in dostava

Ko naročilo odpošljemo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte, v obvestilu prejmete tudi številko pošiljke. Za potrebe dostave potrebujemo ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, državo prejemnika, v nekaterih primerih pa tudi naslov e-pošte ter telefonsko številko.

Vsa naročila odpošljemo preko Pošte Slovenije, v tujino pa po dogovoru tudi preko DHL. Naročila vedno odpremimo skupaj z računom (in po potrebi s carinsko deklaracijo).

V primeru kakršnih koli težav ali vprašanj glede naročila, izdelkov ali dostavo, se prosim čimprej obrnite na nas preko e-pošte na naslov [email protected].