Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja podjetja Galgina, Simona Strle s. p. (v nadaljevanju »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi mednarodnih kodeksov za e- poslovanje in na podlagi priporočil GZS. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega mesta www.galgina.si, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika, ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Osebna izkaznica podjetja
- Ime: Galgina, Simona Strle s. p.
- Sedež: Hrastovec 60, 3320 Velenje, Slovenija
- Davčna številka: 50850946, ni zavezanec za DDV
- Matična številka: 7082550000
- TRR: SI56 6100 0001 3956 610
- Kontaktni podatki: [email protected]
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zaveže pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost artiklov,
- pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba
Artikli z imenom Galgina, ki so objavljeni na spletnem mestu www.galgina.si, so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Galgina, Simona Strle s. p.
Naročanje in postopek nakupa
Kupec in ponudnik komunicirata preko elektronske pošte. Ponudnik sprejema naročila na e-naslov [email protected].
1. Korak: oddaja naročila
Kupec ponudniku preko e-pošte pošlje naročilo, v katerem navede podatke, zahtevane za uspešno oddajo naročila ter kasnejšo izdelavo ter dostavo. Ti podatki so navedeni ob vsakem posameznem izdelku na spletni strani. Kupec in ponudnik se dogovorita o podrobnostih naročila, kot so vrsta, velikost, barva izdelka, količina, podatki za račun in dostavo. V primeru, da kupec odda pomanjkljivo naročilo, ga ponudnik pozove, da naročilo dopolni. Če kupec naročila ne dopolni, ponudnik naročila ne potrdi.
2. Korak: pregled in potrditev naročila
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in v odgovoru kupcu naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V sporočilu kupca seznani z razpoložljivostjo izdelkov, ceno, stroški dostave in rokom dobave.
Ponudnik izda predračun, naročilo pa uvrsti v čakalno vrsto za izdelavo. Veljavnost predračuna je dva delovna dneva oz. po dogovoru, v tem času je material za kupca rezerviran. Če kupec ne poravna predračuna do roka zapadlosti, je naročilo samodejno preklicano, material za izdelavo pa za kupca ni več rezerviran.
Za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko ponudnik kontaktira kupca prek telefona ali e-pošte. Ponudnik kupca sproti obvešča o svežih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba za kupca neustrezna, to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi. Ponudnik ne odgovarja za pravilnost mer, podanih za izdelavo naročenih izdelkov.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so cene in vsi pogoji fiksni in zavezujejo tako kupca kot ponudnika.
Preklic naročila
Kupec ima v roku 24 ur po potrjenem naročilu možnost preklicati ali spremeniti naročilo preko e-pošte [email protected].
Pravica do zavrnitve naročila
Ponudnik si pridružuje pravico, da naročilo zavrne. Razlogi za zavrnitev naročila lahko vključujejo, vendar niso izključno omejeni na: nezmožnost izpolnitve naročila zaradi nezadostne zaloge materiala ali nezmožnosti izvedbe; ugotovljeno povečano plačilno tveganost kupca; naročilo izpolnjeno v neskladju s splošnimi pogoji; neodzivanjem kupca na poslana elektronska sporočila; zavrnjena, neprevzeta ali neplačana pošiljka iz predhodnega naročila; očitne napake v ceniku. O zavrnitvi naročila oz. odstopa od pogodbe ponudnik kupca obvesti preko elektronske pošte ali telefona.
3. Korak: izdelava in odprema naročila
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpremi in o tem preko e-pošte ali telefona obvesti kupca. Pogodba, sklenjena na daljavo (naročilo), je v elektronski obliki kupcu dostopna prek e- pošte. Vsa dokumentacija, vključno s pogodbo se hrani na sedežu podjetja v elektronski in/ali fizični obliki v skladu z veljavno zakonodajo.
Cene
Cene so izražene v EUR (€) in veljajo v trenutku oddaje naročila ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave in davka na dodano vrednost (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost). Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Od trenutka, ko je pogodba na daljavo sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik si pridružuje pravico do nenapovedane spremembe cen. Če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, velja cena ob oddaji naročila. V primeru napačnega podatka o ceni ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na bančni račun ponudnika po izdanem predračunu,
- z nakazilom preko PayPal sistema po predhodnem dogovoru na [email protected],
- z gotovino na različnih dogodkih, sejmih, stojnicah.
Plačilo je možno v enkratnem znesku. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju ali v v elektronski obliki (pdf dokument), z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in sploh mogoče. Kupec prejme račun hkrati z naročenimi izdelki ob dostavi. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Popusti in darilni boni
Popusti so jasno navedeni ob izdelkih (ti so lahko iz zaloge ali izdelani po naročilu). Popusti se med seboj ne seštevajo in jih ni mogoče spremeniti v denarna izplačila. Če kupec izdelek kupi pred znižanjem, ni upravičen do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju in do razprodaje zalog, razen če je javno objavljeno drugače. Ponudnik si pridružuje pravico, da zaloga določenega izdelka v času trajanja popustov poide in ga ni več možno izdelati.
Darilne bone ponudnik izdaja za poljubne zaokrožene zneske, lahko so izdani v fizični ali elektronski obliki. Kupec darilni bon uveljavlja tako, da ponudniku ob naročilu sporoči izvirno kodo darilnega bona. Darilni boni niso prenosljivi in jih ni mogoče zamenjati za denarna izplačila. Za nakupe, ki so nižji od vrednosti darilnega bona, ponudnik ne vrača razlike. Pri nakupih, v katerih je znesek višji od vrednosti darilnega bona, je možno doplačilo. Darilni boni so časovno omejeni in veljajo 6 mesecev od dneva nakupa. V primeru kraje, izgube, uničenja ali uporabe brez dovoljenja darilni bon ni nadomestljiv.
Dostava in stroški dostave
Ponudnik omogoča dostavo po Sloveniji in v tujino. Stroške dostave ponudnik zaračuna po ceniku dostavne službe in z njimi kupca seznani ob potrditvi naročila. Stroški dostave se prištejejo vrednosti nakupa. Z okvirnim rokom dostave in dostavno službo je kupec seznanjen ob oddaji naročila. Vse pošiljke so odposlane s sledilno številko.
Domača in mednarodna naročila ponudnik praviloma odpremi preko Pošte Slovenija. Če se kupec in ponudnik tako dogovorita, ali, če ponudnik presodi, da tako zagotovi neprimerno boljšo storitev, je odprema mednarodnih pošiljk možna tudi preko kurirskih služb.
Pošiljka bo v primeru, da naslovnik ob obisku dostavljavca ni dosegljiv, čakala na dostavni pošti 15 dni oz. toliko časa, kot to določa naslovnikova dostavna pošta, potem bo vrnjena ponudniku. Ob morebitnem ponovnem pošiljanju ponudnik kupcu zaračuna vse stroške, povezane z neprevzemom pošiljke in ponovnim pošiljanjem. Kupec je naročeno blago dolžan prevzeti. Neprevzem blaga ne pomeni odstopa od pogodbe.
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe po tem, ko je bila pošiljka odposlana, le to prevzame in jo vrne ponudniku. V primeru, da kupec pošiljke ne prevzame in jo pošta vrne sama, si ponudnik pridružuje pravico zaračunavanja manipulativnih stroškov v višini dejanskih stroškov.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje v najkrajšem možnem času. Čas pošiljanja/dostave je odvisen od dostavnih služb, nanj in na morebitne zamude ponudnik nima vpliva. Čas dostave ni vštet v dobavni rok. Za prekoračen čas dostave/zamude ponudnik ne vrača stroškov pošiljanja. Pošiljka se šteje za izgubljeno, če ne prispe v 2 mesecih, povračilo izgubljenih pošiljk pa je možno šele po tem roku in na podlagi rezultata poštne poizvednice.
Ponudnik odgovarja za poškodbe in izgube blaga do trenutka, ko je iz sledenja pošiljke razvidno, da je pošiljka dostavljena. Če sledenje pošiljke dokazuje, da je bila dostava opravljena, kupec pa blaga ni prejel, ponudnik za to ne odgovarja. Kupec mora v tem primeru kontaktirati dostavno službo oz. prijaviti izgubo, ali krajo pošiljke.
Ponudnik ne odgovarja za stroške, ki nastanejo pri mednarodnem prenosu pošiljk (carina, davki). Morebitne dodatne stroške je dolžan poravnati kupec, saj nastanejo na podlagi zakonodaje, veljavne v državi naslovnika. O teh stroških se je dolžan informirati kupec sam pred oddajo naročila, ponudnik teh stroškov ne izračunava, ne vključuje v ceno in jih pod nobenimi pogoji ne vrača. Če kupec meni, da so bili dodatni stroški napačno zaračunani, se mora pritožiti uradnim institucijam (carini) v svoji državi.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga od pogodbe oz. nakupa odstopi, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec odločitev sporoči ponudniku preko e-pošte na naslov [email protected] ali preko pošte, poslane na naslov Galgina, Simona Strle s. p., Hrastovec 60, 3320 Velenje. Obrazec za odstop od pogodbe ni potreben, saj je dovolj nedvoumna izjava prek pošte ali e-pošte.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Blago, skupaj s kopijo računa, je treba vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da ga je poslal nazaj. Vračila vplačil ponudnik opravi na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik sprejema vračila na naslov Galgina, Simona Strle s. p., Hrastovec 60, 3320 Velenje. Odkupninskih pošiljk ponudnik ne sprejema.
Po zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je bil izdelek narejen po natančnih navodilih oz. po meri kupca in prilagojen njegovim osebnim potrebam. Za napačno podane mere za izdelavo ponudnik ne odgovarja.
Stvarna napaka
Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na izdelkih, kot so:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, ki je bil predstavljen.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik s predstavitvijo izdelka, navedbami na samem blagu ali z oglaševanjem. Obraba izdelkov, ki je posledica uporabe, ne šteje kot stvarna napaka.
Kupec lahko stvarno napako uveljavlja 2 leti od nakupa. Izdelek mora reklamirati v roku 60 dni od odkritja stvarne napake. Reklamacija mora biti pisna in poslana preko e-pošte na naslov [email protected], ali po pošti na naslov Galgina, Simona Strle s. p., Hrastovec 60, 3320 Velenje. Reklamacija mora vsebovati navedbo izdelka ali več njih, natančen opis napake, ki jo reklamira, in kopijo računa.
Kupec mora omogočiti ponudniku, da izdelek pregleda. Ponudnik kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni. V primeru upravičenosti reklamacije ponudnik kupcu ponudi odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, če ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Vrnjeni izdelki morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom.
Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke, ponudnik pa jih brezplačno nadomesti z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške dostave.
Garancija kakovosti
Vsi izdelki Galgina so narejeni z vso skrbnostjo in natančnostjo iz kakovostnih materialov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi, da z izdelki zadovolji kupca in zadostil njegovim potrebam. Če kupec z izdelki ni zadovoljen oziroma meni, da niso takšni, kot je pričakoval, ponudnik prosi, da ga kupec kontaktira preko e-pošte na naslov [email protected], da lahko kupec in ponudnik najdeta rešitev na sporazume način.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani osebne podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (dostavo naročil, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam.
Komunikacija in jezik
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Pogodbo na daljavo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.
Mnenja uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih napišejo kupci, so del funkcionalnosti podjetja, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik mnenja potrošnikov pred dokončno objavo pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za posledice uporabe izdelkov, temveč jih kupec uporablja na lastno odgovornost.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije razumeti kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Vsak artikel je unikaten, zato lahko pride do manjših odstopanj v barvi ali vzorcu.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.
Avtorske pravice
Objavljene vsebine so v lasti podjetja Galgina, Simona Strle s. p. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez pisnega privoljenja podjetja je prepovedano.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže preko e-pošte. Ponudnik sprejema pritožbe na e- naslov [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih kupec lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. (Uradni list RS, št. 81/15).
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem na elektronski povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pogoji poslovanja veljajo od 13. 07. 2023.