Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja podjetja Galgina, Simona Strle s. p. (v nadaljevanju »ponudnik«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi mednarodnih kodeksov za e- poslovanje in na podlagi priporočil GZS. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega mesta www.galgina.si, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika, ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Osebna izkaznica podjetja
- Ime: Galgina, Simona Strle s. p.
- Sedež: Hrastovec 60, 3320 Velenje, Slovenija
- Davčna številka: 50850946, ni zavezanec za DDV
- Matična številka: 7082550000
- TRR: SI56 6100 0001 3956 610
- Kontaktni podatki: [email protected]
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zaveže pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost artiklov,
- pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba
Artikli z imenom Galgina, ki so objavljeni na spletnem mestu www.galgina.si, so del ponudbe oziroma proizvodnega programa podjetja Galgina, Simona Strle s. p.
Naročanje in postopek nakupa
Kupec in ponudnik komunicirata preko elektronske pošte. Ponudnik sprejema naročila na e-naslov [email protected].
1. Korak: oddaja naročila
Kupec ponudniku preko e-pošte pošlje naročilo, v katerem navede podatke, zahtevane za uspešno oddajo naročila ter kasnejšo izdelavo ter dostavo. Ti podatki so navedeni ob vsakem posameznem izdelku na spletni strani. Kupec in ponudnik se dogovorita o podrobnostih naročila, kot so vrsta, velikost, barva izdelka, količina, podatki za račun in dostavo. V primeru, da kupec odda pomanjkljivo naročilo, ga ponudnik pozove, da naročilo dopolni. Če kupec naročila ne dopolni, ponudnik naročila ne upošteva in ne potrdi.
2. Korak: pregled in potrditev naročila
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in v odgovoru kupcu naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V sporočilu kupca seznani z razpoložljivostjo izdelkov, ceno, stroški dostave in rokom dobave.
Ponudnik izda predračun, naročilo pa uvrsti v čakalno vrsto za izdelavo. Veljavnost predračuna je dva delovna dneva oz. po dogovoru, v tem času je material za kupca rezerviran. Če kupec ne poravna predračuna do roka zapadlosti, je naročilo samodejno preklicano, material za izdelavo pa za kupca ni več rezerviran.
Za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko ponudnik kontaktira kupca prek telefona ali e-pošte. Ponudnik kupca sproti obvešča o svežih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba za kupca neustrezna, to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi. Ponudnik ne odgovarja za pravilnost mer, podanih za izdelavo naročenih izdelkov.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so cene in vsi pogoji fiksni in zavezujejo tako kupca kot ponudnika.
Preklic naročila
Kupec ima po potrjenem naročilu pred izvedenim plačilom do roka zapadlosti predračuna možnost naročilo preklicati ali spremeniti preko e-pošte [email protected].
Pravica do zavrnitve naročila
Ponudnik si pridružuje pravico, da naročilo zavrne. Razlogi za zavrnitev naročila lahko vključujejo, vendar niso izključno omejeni na: nezmožnost izpolnitve naročila zaradi nezadostne zaloge materiala ali nezmožnosti izvedbe; ugotovljeno povečano plačilno tveganost kupca; naročilo izpolnjeno v neskladju s splošnimi pogoji; neodzivanjem kupca na poslana elektronska sporočila; zavrnjena, neprevzeta ali neplačana pošiljka iz predhodnega naročila; očitne napake v ceniku. O zavrnitvi naročila oz. odstopa od pogodbe ponudnik kupca obvesti preko elektronske pošte ali telefona.
3. Korak: izdelava in odprema naročila
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpremi in o tem preko e-pošte ali telefona obvesti kupca. Pogodba, sklenjena na daljavo (naročilo), je v elektronski obliki kupcu dostopna prek e- pošte. Vsa dokumentacija, vključno s pogodbo se hrani na sedežu podjetja v elektronski in/ali fizični obliki v skladu z veljavno zakonodajo.
Cene
Cene so izražene v EUR (€) in veljajo v trenutku oddaje naročila ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave in davka na dodano vrednost (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost). Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Od trenutka, ko je pogodba na daljavo sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik si pridružuje pravico do nenapovedane spremembe cen. Če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, velja cena ob oddaji naročila. V primeru napačnega podatka o ceni ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na bančni račun ponudnika po izdanem predračunu,
- z nakazilom preko PayPal sistema po predhodnem dogovoru na [email protected],
- z gotovino na različnih dogodkih, sejmih, stojnicah.
Plačilo je možno v enkratnem znesku. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju ali v v elektronski obliki (pdf dokument), z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in sploh mogoče. Kupec prejme račun hkrati z naročenimi izdelki ob dostavi. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Popusti in darilni boni
Popusti so jasno navedeni ob izdelkih (ti so lahko iz zaloge ali izdelani po naročilu). Popusti se med seboj ne seštevajo in jih ni mogoče spremeniti v denarna izplačila. Če kupec izdelek kupi pred znižanjem, ni upravičen do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju in do razprodaje zalog, razen če je javno objavljeno drugače. Ponudnik si pridružuje pravico, da zaloga določenega izdelka v času trajanja popustov poide in ga ni več možno izdelati.
Darilne bone ponudnik izdaja za poljubne zaokrožene zneske, lahko so izdani v fizični ali elektronski obliki. Kupec darilni bon uveljavlja tako, da ponudniku ob naročilu sporoči izvirno kodo darilnega bona. Darilni boni niso prenosljivi in jih ni mogoče zamenjati za denarna izplačila. Za nakupe, ki so nižji od vrednosti darilnega bona, ponudnik ne vrača razlike. Pri nakupih, v katerih je znesek višji od vrednosti darilnega bona, je možno doplačilo. Darilni boni so časovno omejeni in veljajo 6 mesecev od dneva nakupa. V primeru kraje, izgube, uničenja ali uporabe brez dovoljenja darilni bon ni nadomestljiv.
Dostava in stroški dostave
Ponudnik omogoča dostavo po Sloveniji in v tujino. Stroške dostave ponudnik zaračuna po ceniku dostavne službe in z njimi kupca seznani ob potrditvi naročila. Stroški dostave se prištejejo vrednosti nakupa. Z okvirnim rokom dostave in dostavno službo je kupec seznanjen ob oddaji naročila. Vse pošiljke so odposlane s sledilno številko.
Domača in mednarodna naročila ponudnik praviloma odpremi preko Pošte Slovenija. Če se kupec in ponudnik tako dogovorita, ali, če ponudnik presodi, da tako zagotovi neprimerno boljšo storitev, je odprema mednarodnih pošiljk možna tudi preko kurirskih služb.
Pošiljka bo v primeru, da naslovnik ob obisku dostavljavca ni dosegljiv, čakala na dostavni pošti 15 dni oz. toliko časa, kot to določa naslovnikova dostavna pošta, potem bo vrnjena ponudniku. Ob morebitnem ponovnem pošiljanju ponudnik kupcu zaračuna vse stroške, povezane z neprevzemom pošiljke in ponovnim pošiljanjem. Kupec je naročeno blago dolžan prevzeti. Neprevzem blaga ne pomeni odstopa od pogodbe.
Če se kupec odloči za odstop od pogodbe po tem, ko je bila pošiljka odposlana, le to prevzame in jo vrne ponudniku. V primeru, da kupec pošiljke ne prevzame in jo pošta vrne sama, si ponudnik pridružuje pravico zaračunavanja manipulativnih stroškov v višini dejanskih stroškov.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje v najkrajšem možnem času. Čas pošiljanja/dostave je odvisen od dostavnih služb, nanj in na morebitne zamude ponudnik nima vpliva. Čas dostave ni vštet v dobavni rok. Za prekoračen čas dostave/zamude ponudnik ne vrača stroškov pošiljanja. Pošiljka se šteje za izgubljeno, če ne prispe v 2 mesecih, povračilo izgubljenih pošiljk pa je možno šele po tem roku in na podlagi rezultata poštne poizvednice.
Ponudnik odgovarja za poškodbe in izgube blaga do trenutka, ko je iz sledenja pošiljke razvidno, da je pošiljka dostavljena. Če sledenje pošiljke dokazuje, da je bila dostava opravljena, kupec pa blaga ni prejel, ponudnik za to ne odgovarja. Kupec mora v tem primeru kontaktirati dostavno službo oz. prijaviti izgubo, ali krajo pošiljke.
Ponudnik ne odgovarja za stroške, ki nastanejo pri mednarodnem prenosu pošiljk (carina, davki). Morebitne dodatne stroške je dolžan poravnati kupec, saj nastanejo na podlagi zakonodaje, veljavne v državi naslovnika. O teh stroških se je dolžan informirati kupec sam pred oddajo naročila, ponudnik teh stroškov ne izračunava, ne vključuje v ceno in jih pod nobenimi pogoji ne vrača. Če kupec meni, da so bili dodatni stroški napačno zaračunani, se mora pritožiti uradnim institucijam (carini) v svoji državi.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga od pogodbe oz. nakupa odstopi, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec odločitev sporoči ponudniku preko e-pošte na naslov [email protected] ali preko pošte, poslane na naslov Galgina, Simona Strle s. p., Hrastovec 60, 3320 Velenje. Obrazec za odstop od pogodbe ni potreben, saj je dovolj nedvoumna izjava prek pošte ali e-pošte.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Blago, skupaj s kopijo računa, je treba vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo plačila do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da ga je poslal nazaj. Vračila vplačil ponudnik opravi na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik sprejema vračila na naslov Galgina, Simona Strle s. p., Hrastovec 60, 3320 Velenje. Odkupninskih pošiljk ponudnik ne sprejema.
Po zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je bil izdelek narejen po natančnih navodilih oz. po meri kupca in prilagojen njegovim osebnim potrebam. Za napačno podane mere za izdelavo ponudnik ne odgovarja.
Skladnost s prodajno pogodbo
Ponudnik kupcu dobavi blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Subjektivne zahteve za skladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Objektivne zahteve za skladnost blaga
Blago mora tudi:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Razbremenitev odgovornosti ponudnika za neskladnost blaga
Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je ponudnik kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Pravice tretjih oseb
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom ZVPot-1, je kupec upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu z ZVPot-1, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
Objektivni rok in prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti
Jamčevalni rok
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, znaša rok eno leto.
Prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti
S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti ponudnika za neskladnost blaga, kot je določena z ZVPot-1. Pogodbena določba, ki temu nasprotuje, je nična.
Dokazno breme
Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod spodnjimi pogoji in v sledečem vrstnem redu upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kupec lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti. Kupec to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka 81.čl. ZVPot-1.
Vzpostavitev skladnosti
Kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ga obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Zgoraj omenjene okoliščine so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se kupcu brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da kupec blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom 82. člena ZVPot-1;
- neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe kupec uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom 83. Člena ZVPot-1, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od ponudnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, kupec ponudniku vrne blago na stroške ponudnika. Kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.
Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik izda potrdilo. Kupec ponudniku omogoči, da blago, za katerega kupec zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Obstoj neskladnosti
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnika o tem pisno obvesti kupca v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka kupca.
Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine
Kadar kupec odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik kupcu vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je kupec blago poslal nazaj.
Kadar kupec v skladu s tretjim odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
Izguba pravic
Pravice iz prvega odstavka 81. člena ZVPot-1 prenehajo v dveh letih od dneva, ko je kupec o neskladnosti blaga obvestil ponudnika.
Garancija kakovosti
Vsi izdelki Galgina so narejeni z vso skrbnostjo in natančnostjo iz kakovostnih materialov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi, da z izdelki zadovolji kupca in zadostil njegovim potrebam. Če kupec z izdelki ni zadovoljen oziroma meni, da niso takšni, kot je pričakoval, ponudnik prosi, da ga kupec kontaktira preko e-pošte na naslov [email protected], da lahko kupec in ponudnik najdeta rešitev na sporazumen način.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani osebne podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (dostavo naročil, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam.
Komunikacija in jezik
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Pogodbo na daljavo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.
Mnenja uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih napišejo kupci, so del funkcionalnosti podjetja, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik mnenja potrošnikov pred dokončno objavo pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za posledice uporabe izdelkov, temveč jih kupec uporablja na lastno odgovornost.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije razumeti kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Vsak artikel je unikaten, zato lahko pride do manjših odstopanj v barvi ali vzorcu.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.
Avtorske pravice
Objavljene vsebine so v lasti podjetja Galgina, Simona Strle s. p. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez pisnega privoljenja podjetja je prepovedano.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže preko e-pošte. Ponudnik sprejema pritožbe na e- naslov [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih kupec lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. (Uradni list RS, št. 81/15).
Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem na elektronski povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pogoji poslovanja veljajo od 31. 10. 2023.